Az Aston Martin ikonikus modellje a James Bond-filmekből ismert DB5, amiből elektromos hajtású változatot terveznek, és előbb annak utódját, a DB6-ost építették át.
1965-ben jelent meg, és a hetvenes évek elejéig gyártásban volt az Aston Martin DB6, amit a James Bond-filmek által népszerűvé tett DB5-ös utódjának szántak. A 4 literes, soros hathengeres motorja 286 lóerős teljesítményre volt képes, amivel akár 245 km/órával száguldhatott. Most pedig éppen ettől a fantasztikus motorjától szabadították meg.
David Beckham az egyik befektetője a silverstone-i Lunaz Designnak, ami azt tűzte ki céljának, hogy legendás brit modelleket alakít teljesen elektromos hajtásúvá.
A Bentley Continental és a Rolls-Royce Phantom után ezúttal az Aston Martin stílusos veteránját, a DB6-ost szemelték ki,
kezdésnek 3D-ben beszkennelték és a fémig lecsupaszították a karosszériát.
A tökéletesen felújított Aston Martin csodás idomai alá a Lunaz moduláris elektromos hajtáslánca került.
A teljesítményét nem árulták el, de kiemelték, hogy a DB6 megőrizte a klasszikus túrakocsis vezethetőségét. A vevője 80 és 120 kilowattórás akkumulátor közül választhat, amivel az elektromos Aston Martin 410 kilométert képes megtenni egy feltöltéssel.
A kifogástalanul restaurált belső térben modern extrák is megjelenhetnek, vevő kérésére légkondicionálót, fedélzeti wifit és navigációs rendszert is beszerelnek. Az ára ennek megfelelően csillagászati, egymillió dollárt kérnek érte, és a Lunaz nem állt meg ennyinél: következőnek James Bond autóját, a DB5-ös Aston Martint építik át.