A több millió dolláros szponzorszerződéssel ez is együtt jár.

Az Amerikai Nagydíj versenyhétvégéjén a Haas bejelentette, hogy – megvan az orosz–ukrán háború miatt elküldött Uralkali orosz vegyipari vállalat utódja, ugyanis – az amerikai MoneyGram pénzátutalási cég személyében egy új, névadó szponzor csatlakozik a csapathoz 2023-tól. A több évre szóló partnerség(gel járó jelentős pénzügyi támogatás) azt is jelenti, hogy átkeresztelik az istállót, amit

jövőre már MoneyGram Haas F1 Teamként láthatjuk a mezőnyben

– persze ettől még mindenki csak Haasként fogja emlegetni őket –, amihez természetesen egy új autódizájn is párosul majd.

Az időzítés természetesen nem véletlen, egyrészt mert a Haas egy amerikai istálló, másrészt pedig azért, mert MoneyGram székhelye a hétvégi futamnak helyt adó Texasban van.

A MoneyGram marketingigazgatója, Greg Hall gyorsan le is szögezte, hogy nem fognak beleszólni a pilótakérdésbe, mondván: ez egy versenyzéssel kapcsolatos döntés, amit Günther Steiner csapatfőnöknek kell meghoznia. A helyzet ugyanis az, hogy a 2023-as szezonra még nincs meg Kevin Magnussen csapattársa, de Mick Schumacher sorsa a saját kezében az idényből még hátralévő négy futamon:

(Fotó: Getty Images)

Ez is érdekelhet:

„Ha Ricciardót érdekli az F1-es ülésünk, hívjon fel, én nem fogom üldözni őt”

Hát igen, Daniel Ricciardo az elmúlt években kissé vesztett a vonzerejéből.

Így lehet a hétvégén kilenc év után ismét világbajnok a Red Bull

A hétvégi Amerikai Nagydíjon már kisebb erőfeszítéssel összejöhet a konstruktőri világbajnoki cím a Red Bullnak.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés