Méghozzá teljesen, tehát nem modellfrissítés, hanem modellváltás történt. Próbáltunk bizonyítékokat keresni, de nem nagyon találtunk.

Egyes híresztelések szerint kívül is látszanak a változások, ez persze nyilvánvaló túlzás.

Fontosabb, hogy átlagosan 120 kilót csökkent az új, B9-es jelű A4-esek tömege, javult a légellenállása, néhány centivel itt-ott nagyobb lett a tér, kényelmesebbek az ülések. 150 lóerős az alapváltozat (1.4 turbó benzines vagy kétliteres dízel), a kétliteres turbós benzinesek 190 és 252 lóerős változatban kaphatók, dízelek 190, 218 és 272 lóerős verzióban kaphatók.

Ősszel indul a forgalmazás, bár ezt úgyse fogjuk észrevenni.

(Forrás: Audi)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Hat nagyon komoly kocsi hat nagyon dögös lánnyal, de itt rád is szükség lesz!

Óbudán vár a fotókiállítás, amit nemcsak látni, hanem tapintani is lehet

Kényelem és nyugalom az autópályán, izgalom és őrület a stadionban – BYD Seal U-val a magyar–skót-meccsre

További cikkeink a témában