Még egy éve sincs, hogy az Audi finoman felfrissítette az A4-et, máris itt a következő ráncfelvarrás. Ezúttal jóval bátrabban nyúltak hozzá a szedán és kombi formájához, és a hathengeres dízellel szerelt S4-et is leleplezték.

A 3-as BMW és a C-osztály legnagyobb ellenfele az Audi A4, amiből 2014-ben mutatták be a jelenlegi generációt, és éppen egy évvel ezelőtt frissítették fel a külsejét.

Ráncfelvarrás az Audinál, amire nem is igazán volt szükség

Ráncok nem voltak, úgyhogy új sportcsomagot kapott az A4.

Most ismét eljött a ráncfelvarrás ideje, és ezúttal alaposabban átdolgozták az Audi középkategóriását, a formai változásokon kívül műszaki újdonságokra is számíthatsz.

A külseje nem számít forradalminak, de azért felismerhetően új,

az eddigi sarkos fényszórókat íveltebb darabokra cserélték, szélesebb és laposabb lett a hűtőmaszk, és a motorházfedél elülső pereme alatt is hangsúlyosabb a rés. Széria a teljesen LED-es fényszóró, felárért mátrixfényszórót kapni, a hátsó lámpák pedig az új A6-éra hasonlítanak.

Leleplezték a vadonatúj Audi A6-ot

Minek vágynál A8-ra, ha az új A6 is legalább olyan jó lesz?

A berendezést is közelebb hozták az időközben megjelent modellekéhez.

A 12,3 colos képernyővel helyettesített műszeregység továbbra is elérhető, az infotainment pedig nagyobb, 10,1 colos érintőképernyőt kapott, amin az Audi legújabb, hanggal is vezérelhető rendszere fut, teljesen kiváltva a korábbi érintőpados-forgókapcsolós kezelést.

A kínálat hatféle motorból áll, amiből a 35 TFSI a belépőváltozat 150 lóerős turbós benzinessel. Minden modell 12 voltos mild hibrid rendszert kap, amivel az Audi szerint három decit takarítottak meg a fogyasztáson.

A csúcsmodell egyelőre az S4, ami a szigorúbb emissziós szabályok miatt csak Európán kívül tarthatta meg a V6-os benzinmotorját.

Az S5, S6 és S7 mintájára az új S4 is egy háromliteres V6-os turbódízelt kap.

A teljesítménye 347 lóerő, a legnagyobb nyomatéka 700 Nm, a váltója nyolcfokozatú automata, és ebben már 48 voltos mild hibrid rendszer kapott helyet. A 11 lóerőre és 60 Nm-re képes elektromotor az önindító és a generátor szerepét is betölti, 55 és 160 km/óra közt teljesen leállíthatja a dízelt.

Dízelmotorral érkezik az Audi S6 és S7 új generációja

TDI-re váltanak az Audi sportos nagyautói.

Az új S4 quattro még a TDI-vel is elég sportos, 4,8 másodperc alatt gyorsul százra, és 250 km/óránál korlátozott a végsebessége.

A szedán és kombi változatban készülő új A4-hez S line csomag kérhető, és továbbra is megvan az allroad quattro változata, 35 milliméterrel nagyobb hasmagassággal, hogy az aszfaltról is nyugodtan letérhess vele.

Ez is érdekelhet:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

További cikkeink a témában