Az A7 Sportback nem más, mint a lépcsőshátú A6 kupéformájú változata, és az Audi most fából vaskarikát csinált, amikor ismét szedánt faragott az A7-ből. Sok értelme nincs, de a vevőknek ez kellett.

Sanghajban mutatta be a legújabb modelljét az Audi, és azt már régóta tudjuk, hogy a kínai vevők különösen vonzódnak a nyújtott tengelytávú autókhoz. Az A4-ből és az A6-ból is készül hosszított kivitel, amit az európai kereskedések nem kínálnak, és az A6 kupéformájú testvére, az A7 Sportback sem kerülte el a nyújtást.

A most bemutatott A7L karosszériája 5,08 méter hosszú, 11 centivel hosszabb az A7 Sportbacknél, és a tengelytávja is tíz centivel 3,03 méteresre nőtt. A legérdekesebb azonban, hogy

az Audi dobta az ötajtós ferdehátú formát, és hagyományos szedánt faragott az A7-ből. A nyújtott formáját még szoknunk kell, az biztos.

A keret nélküli oldalablakok megmaradtak, és a hűtőmaszk is egyedi az A7L-en, amit a 3 literes V6-os benzinmotorral, mild hibrid rendszerrel mutattak be, ez a hajtás 340 lóerőre és 500 Nm-re képes.

Az A6 mellett nem sok értelme lenne még egy szedánnak a felsőkategóriában, az Audi nem is tervezi a Kínán kívüli forgalmazását.

Ez is érdekelhet:

Itt az Elektromos Áhatos, az Audi A6 e-tron concept

Ahogy teljes nevéből is látszik, ez még nem egy sorozatgyártásra kész, utcai villany-Audi, csak egy koncepciómodell, ami a Sanghaji Autószalonra készült.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Ilyen lesz a Kawasaki első hidrogénhajtású motorkerékpárja

340 lóerős családi villanybusz a Volkswagen ID. Buzz GTX

További cikkeink a témában