Nagyjából 300 000 000 forintnak megfelelő összeget keres.
Szinte már teljes a Formula–1 2025-ös rajtrácsa, már csak a Red Bull vacillál Sergio Pérez és Liam Lawson jövőjével kapcsolatban, emiatt pedig a testvércsapat, a Visa Cash App RB pilótafelállása is bizonytalan. Jövőre számos fiatal tehetség mutatkozik be az F1-ben (Gabriel Bortoleto az Audinál, Jack Doohan az Alpine-nál, Oliver Bearman a Haasnál, Andrea Kimi Antonelli pedig a Mercedesnél kapott ülést), nincs azonban köztük az Aston Martin teszt- és tartalékpilótája, a 2022-es F2-bajnok Felipe Drugovich. Hiába helyettesítette Lance Strollt tavaly teszteken és mutatkozott be néhány szabadedzésen, a 24 éves brazil azóta csak a bokszutcából figyelheti az eseményeket, és ez jövőre is így lesz.
Úgy tűnik tehát, hogy Drugovich kimaradt a nagy (pilóta)sakkozásból, az elismert F1-es újságíró, Peter Windsor pedig kíméletlenül fogalmazott vele, pontosabban a helyzetével kapcsolatban:
„Egyszerűen semmi értelme nem volt annak, hogy Felipe Drugovich aláírjon tartalékpilótának ehhez a csapathoz. Ez a legnagyobb pénzkidobás a pénzkidobások történetében. Aláírt 600 ezer fontért (∼300 millió forint), de miért tette ezt? Soha nem fog ott versenyezni. (...) Mégis hogyan segíti ez a karrierjét? Ha nem kötötte volna meg ezt az üzletet, talán most komoly ajánlatokat kaphatott volna.”
Windsor szerint tehát a 24 éves brazil pilóta olyan pozíciót vállalt el, amiből nem vezet út egy versenyüléshez. Az persze jó kérdés, hogy az F1 kapui valóban bezárultak-e Drugovich előtt, vagy talál-e még utat a rajtrácsra a későbbiekben, az viszont biztos, hogy a fiatal versenyző döntése komoly tanulság lehet a következő generációk számára.
(Forrás: F1oversteer.com, fotó: Getty Images)
Ez is érdekelhet: