Mert nem jöttek be a gyorsan kopó abroncsok.

A 2019-es idényben egy viszonylag váratlan problémával találkoztak a csapatok, pontosabban a pilóták: a gumikezelés nehézségeivel, amely sokkal nagyobb jelentőséget nyert idén, mint a korábbi években.

A Ferrari például részben ennek is köszönheti nyeretlenségét, ugyanakkor az aktuális szezonban Lewis Hamilton és Max Verstappen is megmutatta már több alkalommal, hogy mennyit jelent, ha valaki okosan tud a határon autózni a gyorsan kopó abroncsokkal.

Mindenesetre az FIA most összeszedte, milyen abroncsokat szeretne látni az F1-ben a 2020-ban és a 2021-ben, a dokumentumot pedig elküldte a csapatoknak (véleményezésre), illetve a sportág hivatalos gumiszállítójának, a Pirellinek.

A három legfontosabb dolog:

  • szélesebb működési tartomány
  • kisebb túlmelegedési hajlam
  • alacsony kopás

(Forrás: f1i.com, vezess.hu, fotó: Pirelli Motorsport)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hóban, sötétben, az autópálya leállósávjában szerelte fel a téli gumikat egy nem okos autós

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés