A vadonatúj G-osztályból előbb az izmos benzines modelleket mutatta be a Mercedes-Benz, de Európában legalább akkora kereslet van a dízelre is. A hathengeres turbódízel bemutatójára csodás képeket készítettek az Alpokban.

A G-osztályból az idők során egyre népszerűbbek lettek az erős benzines modellek, ezért a típus új generációja is a G 500 és G 63 AMG változatban mutatkozott be először.

A stílusa nem változott, pedig vadonatúj a G-osztály

Modern technika került a klasszikus vonalak alá.

Még ha nem is a fogyasztás a legfontosabb egy G-osztály vevőjének, hamarosan a biturbó V8-asnál takarékosabb erőforrással is kapható lesz a típus.

Az év elején érkező G 350 d-be a márka háromezres, soros hathengeres turbódízel motorja kerül 286 lóerővel és 600 Nm nyomatékkal,

amit 1200 és 3200 közti fordulatszámon állít rendelkezésre. A kilencfokozatú automata váltóval és természetesen összkerékhajtással szerelt változat lesz a belépőmodell, de lassúnak azért nem neveznénk a 7,4 másodperces százra gyorsulásával és 199 km/órás végsebességével.

A Mercedes szerint ez lesz minden idők legtakarékosabb G-osztályos modellje,

még ha nem is egy Prius szintjét hozza, a szabvány szerinti átlagfogyasztása 9,6 liter száz kilométeren. A G-osztály egyébként 1979-ben mutatkozott be, és akkor négyféle motorváltozat közül lehetett választani 72 és 156 lóerő közti teljesítménnyel.

Nézd meg, milyen remekül mutat az Alpokban:

Ez is érdekelhet:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hatalmas, hétszemélyes elektromos jövőkép – BYD Tang-teszt

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés