A kilencvenes évek legendás japán sportkocsija a Supra, ami a tuningcégek körében is kedvelt. Ezt a példányt szénszálas anyagból készült elemekkel öltöztették fel, a hathengeres motorjából pedig egy turbóval is 600 lóerőt hoztak ki.

1993-ban mutatták be ezt a szériát, aminek 3 literes, soros hathengeres motorja turbó nélkül 223 lóerőt, dupla turbóval pedig a Japánban akkoriban maximumnak számító 280 lóerőt adott le. Az európai és amerikai példányokat 320 lóerő fölötti motorral szerelték – gyárilag.

Ebben a példányban, amit a Ridox szénszálas elemeivel öltöztettek fel, Top Secret GT hátsó szárnnyal és diffúzorral, valamint SSR könnyűfém kerekekkel szereltek, a motort egyturbósra alakították át, de még kisebb töltőnyomáson is 600 lóerőt tud, képzelheted, mire megy nagyobb nyomáson.

Hallgasd meg, hogyan szól, és képzeld el, hogy már ezzel szeled az éjszakát:

(via)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
11% Naná, és nagyon keményen.
53% Igen, de menedzselhető.
37% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés