A kilencvenes évek legendás japán sportkocsija a Supra, ami a tuningcégek körében is kedvelt. Ezt a példányt szénszálas anyagból készült elemekkel öltöztették fel, a hathengeres motorjából pedig egy turbóval is 600 lóerőt hoztak ki.

1993-ban mutatták be ezt a szériát, aminek 3 literes, soros hathengeres motorja turbó nélkül 223 lóerőt, dupla turbóval pedig a Japánban akkoriban maximumnak számító 280 lóerőt adott le. Az európai és amerikai példányokat 320 lóerő fölötti motorral szerelték – gyárilag.

Ebben a példányban, amit a Ridox szénszálas elemeivel öltöztettek fel, Top Secret GT hátsó szárnnyal és diffúzorral, valamint SSR könnyűfém kerekekkel szereltek, a motort egyturbósra alakították át, de még kisebb töltőnyomáson is 600 lóerőt tud, képzelheted, mire megy nagyobb nyomáson.

Hallgasd meg, hogyan szól, és képzeld el, hogy már ezzel szeled az éjszakát:

(via)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

A McLaren elismerte, hogy beáldozhatják Piastri futamát Norris vb-címéért

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
38% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés