A kilencvenes évek legendás japán sportkocsija a Supra, ami a tuningcégek körében is kedvelt. Ezt a példányt szénszálas anyagból készült elemekkel öltöztették fel, a hathengeres motorjából pedig egy turbóval is 600 lóerőt hoztak ki.

1993-ban mutatták be ezt a szériát, aminek 3 literes, soros hathengeres motorja turbó nélkül 223 lóerőt, dupla turbóval pedig a Japánban akkoriban maximumnak számító 280 lóerőt adott le. Az európai és amerikai példányokat 320 lóerő fölötti motorral szerelték – gyárilag.

Ebben a példányban, amit a Ridox szénszálas elemeivel öltöztettek fel, Top Secret GT hátsó szárnnyal és diffúzorral, valamint SSR könnyűfém kerekekkel szereltek, a motort egyturbósra alakították át, de még kisebb töltőnyomáson is 600 lóerőt tud, képzelheted, mire megy nagyobb nyomáson.

Hallgasd meg, hogyan szól, és képzeld el, hogy már ezzel szeled az éjszakát:

(via)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

A Volvo végleg felhagyott a dízelmotoros autók gyártásával

Ilyen lesz a Kawasaki első hidrogénhajtású motorkerékpárja

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés