A Mulsanne a Bentley legnagyobb és legfényűzőbb modellje volt, de a pályafutása idén véget ér. A gyártásának befejezésével a 6,75 literes V8-as motorja is búcsúzik.

2010-ben jelent meg a Mulsanne az Arnage utódjaként, mint a Bentley legnagyobb limuzinja, és a gyártása idén véget ér. Most kiderült, hogy nem lesz közvetlen utódja, a helyét az egy mérettel kisebb, de vadonatúj fejlesztésű Flying Spur veszi át, aminek a Continental GT adja az alapját. A Bentley egy limitált szériával int búcsút a klasszikus típusnak.

Az 5,76 méter hosszú Mulsanne távozásával együtt a 6,75 literes biturbó V8-as motor gyártása is véget ér,

amit több módosítás után immár 60 éve készített a Bentley. A búcsúmodellben 530 lóerőre és 1100 Nm nyomatékra képes, és az érdekessége, hogy az összeszerelést végző szakember helyett ezen a modellen a Bentley vezérigazgatója látja el az aláírásával.

A szárnyas B-alakú emblémával szerelt Mulsanne több apró részletben is eltér a többitől,

például a szellőzőnyílások elzárására szolgáló fogantyúk vége a Bentley olajbetöltő nyílásának kupakját mintázza, a számlapok hátterében pedig a motorról készült metszetrajzok láthatók. A limitált szériából csak 30 példány készül.

Ez is érdekelhet:

Sportos arisztokrata lett az új Bentley Flying Spur

5,3 méter, 12 henger, 635 lóerő.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés