Mindjárt itt a Bentley limuzinjának, a Flying Spurnek a megújulása, és bár látszólag nem lesz rajta sok változás, az új plug-in hibrid hajtásláncával a Bentley több mint százéves történelmének legerősebb négyajtósa lesz.

2005-ben még a Continental GT négyajtós változataként jelent meg a Flying Spur, ami akkor még a Continental nevet is viselte, majd 2013-ban jött ki a második, 2019-ben pedig a harmadik generációja. Az elődjénél sportosabb vonalú Flying Spur azóta a Bentley egyetlen limuzinja maradt, és hamarosan megújul, hogy lépést tudjon tartani a korral.

Előzetesként mutatott is egy képet róla a Bentley, és első pillantásra úgy tűnik, hogy nem sok minden változik a Flying Spur külsején. Még nem kapja meg az új Continental GT fényszóróit, megmarad a dupla kerek lámpáknál, de a részleteken igazítanak majd.

Ami lényegesebb, az a lemezek alatt van: minden eddiginél erősebb plug-in hibrid hajtáslánccal bővül a kínálat.

Mindent elmond a hibrid hajtás képességeiről az Ultra Performance Hybrid neve, ez ugyanis a Porsche Panamera Turbo S E-Hybridben már látott rendszer Bentley-hez igazított változata. A négyliteres biturbó V8-as motorra épülő hajtás kombinált teljesítménye 782 lóerő, a maximum nyomatéka 1000 Nm, amivel

a Bentley százötéves történelmének legerősebb négyajtósa lesz a megújult Flying Spur.

Mint minden tölthető hibrid, a Flying Spur új csúcsmodellje is képes lesz tisztán elektromosan hajtani, akár 72 kilométeren át. A W12-es motor visszatérésére ne számítsunk, de a V6-os motorra épülő, szerényebb teljesítményű plug-in hibrid változata lesz az új modellnek. A bemutatója már nincs messze, szeptember 10-én jönnek a részletesebb információk.

Ez is érdekelhet:

Lenyűgöző a Bentley W12-es motorját búcsúztató limitált széria

Húsz éven át volt meghatározó szerepe a W12-es motornak a Bentley életében.

Speed néven itt a Bentley limuzinjának sportváltozata

Most kell venni 12 hengeres Flying Spurt, amíg még lehet.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A legjobb barátaid: a kutyád, és ez a talpbetét

Škoda Kamiq, a racionális – 1.0 TSI-teszt

Videón Russell szánalmas hibája

További cikkeink a témában