A piac legkeresettebb platós terepjárója a Ranger, amit három évvel a bemutatása után alaposan felfrissítenek. Új, akár biturbó dízelmotorral és tízfokozatú automata váltóval, temérdek modern extrával érkezik a Ford pick-upja.
2018-ban eladott 2248 példányával a Ranger volt a legkeresettebb pick-up a hazai piacon, és a Ford platós terepjárója Európában is sikeres volt a több mint 51 ezer eladott autóval. Mégsem kényelmesedhetnek el az élen, ezért most minden téren megújították a 2015 óta gyártott jelenlegi generációt.
A külseje alig változott, de ha jól figyelsz, felismerheted az új hűtőmaszkról és lökhárítóról, két új szín is megjelent a kínálatban. Az utasteret igényesebbnek ígérik, de ennél fontosabb, hogy elérhető lett a Ford legújabb infotainment rendszere, az okostelefon-tükrözéssel ellátott SYNC3, amit 8 colos érintőképernyőn lehet kezelni. A pick-upok közt is megjelennek a vezetéssegítők,
a Rangerben széria a gyalogosfelismerős autonóm vészfékező és a táblafelismerős sebességkorlátozó, opcióként pedig önállóan parkoló asszisztenst is lehet kérni.
A Rangerben is megjelenik a Ford új kétliteres EcoBlue dízelmotorja. A négyhengeres erőforrás
egy turbóval 130 vagy 170 lóerős lehet, biturbó változatban pedig 213 lóerőre és 500 Nm-re képes,
amivel a korábbi 3,2 literes, öthengeres, 200 lóerős dízelt váltja. Az összkerékhajtás minden esetben széria, a hatsebességes kézi helyett pedig tízfokozatú automata váltót lehet kérni, ami az F-150-ből és a Mustangból lehet ismerős.
A Ranger továbbra is kiváló terepjárónak ígérkezik, a 23 centis hasmagasság és 80 centis gázlómélység mellett a 29 és 21 fokos első terepszög is sokat mondó adat. A teherbírás akár 1252 kilogramm is lehet, a Ford pick-upja pedig 3,5 tonnát is vontathat. A háromféle kabinnal érkező megújult Ranger kínálata még az idén tovább bővül a 213 lóerős, sportosra hangolt, még izgalmasabb Raptor kivitellel.