A Porsche először versenyautóként leplezte le az új generációs 911-es GT3 változatát, később várható az utcai változat is.
Sorra érkeznek az újabb változatok a 911-es új generációjából, a legutóbb a GT3-ast mutatta be a Porsche, egyelőre csak versenyautóként. A 911 Turbo szélesebb karosszériáját vették alapul, ezért az újdonság három centivel szélesebb az elődjénél is. Nagy eredmény, hogy a légellenállás növekedése nélkül sikerült fokozni a leszorítóerőt.
Az elődjénél még a karosszéria 70 százaléka készült acélból és 30 százalék alumíniumból, az új modellnél megfordult ez az arány, és
még így is 35 kilogrammal nehezebb lett az autó, 1260 kilogrammot nyom, ami a több biztonsági merevítés számlájára írható.
A hátsó futómű széria, az elsőt a 911 RSR-ből származó kettős keresztlengőkarosra cserélték.
Az új 911 GT3 Cup motorja a 4 literes, hathengeres bokszer szívómotor legújabb változata, 510 lóerős teljesítménnyel
és 470 Nm legnagyobb nyomatékkal, hatfokozatú sebességváltóval a maximum fordulatszám 8750 percenként. Az első példányokat 2021. februárban szállítják, és hamarosan számíthatunk a rendszámos közúti változat megjelenésére is.