A harmincas évek motorkerékpárjait egyesíti a hatvanas évek technikájával a BMW legújabb kétkerekű prototípusa, és a Concept R18 annyira dögös lett, csak remélni tudjuk, hogy hamarosan gyártásba is kerül.

A Comói-tó partján rendezett Concorso d’Eleganza járműszépségversenyre nem is egy, hanem mindjárt két fantasztikus koncepcióval érkezett a BMW.

1970-ből származó tanulmányautóját mutatta be újra a BMW

Marcello Gandini alkotása elveszett, de most újra megépítették.

Az egyik a hetvenes években készült tanulmányautó, a Marcello Gandini által tervezett Garmisch újraépítése, a másik pedig egy gyönyörű múltidéző motorkerékpár prototípusa.

A Concept R18 azt mutatja meg, milyen lenne a hatvanas évek bokszermotorja egy mai cruiseren,

ami a külsejével a harmincas évek stílusát is felidézi. A feketére fényezett csepp alakú üzemanyagtankra kézzel festették fel a kontúrvonalakat, az ötvenes évekbeli dizájn szerint készült a purista ülés, és a kerek fényszóró is múltidéző, de a technikája már LED-es.

A prototípust úgy tervezték meg, hogy minél inkább látható legyen a technikája.

Az 1800 köbcentis, kéthengeres, léghűtéses, két karburátoros bokszermotor valóban csodás látványt nyújt, az alumínium alkatrészeit kézzel polírozták. Az R18 ugyan csak koncepció, de remélhetőleg hasonló formában hamarosan gyártásba adja a BMW.

Ez is érdekelhet:

A Triumph legerősebb motorkerékpárja egyben a legdögösebb is

A 2,5 literes Rocket 3-at nem tudjuk eleget csodálni.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Könnyű kérdés, hogy mikor mutatták be ezeket az autótípusokat. Vagy mégsem?

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés