Ma éppen ötven éve alapították a BMW M részlegét, és erre az alkalomra nemcsak a minden eddiginél izmosabb M4 CSL készült el, hanem az M3 és M4 limitált szériája is.

1972. május 24-én, azaz ma éppen ötven éve alapította a BMW a Motorsport részlegét, ami az M-es modellekért felel a mai napig. Az évfordulóra idén különleges emblémát kapnak az autók, pár napja mutatták be a minden eddiginél erősebb M4 CSL-t, a születésnapra pedig kijött egy újabb limitált széria az M3-ból és az M4-ből.

A „50 Jahre BMW M” különkiadás nálunk az M4 Competition Coupéból rendelhető,

ami azt jelenti, hogy a soros hathengeres motorja 510 lóerőre képes. A vevőknek mégis van választásuk a hatfokozatú manuális vagy a nyolcfokozatú automata sebességváltó közt, és a hátsókerék-hajtás helyett az xDrive összkerékmeghajtás is elérhető a limitált szériához.

Az évfordulós M4-et többféle látványos színben lehet rendelni:

Carbon fekete, Macao kék, Brands Hatch szürke, Imola vörös és San Marino kék van a választékban,

a kerekek szürke vagy matt bronz árnyalatúak lehetnek. Kína saját változatot kap, ott narancs vagy szürke fényezést lehet rendelni, mert idén ott a tigris évét is ünneplik.

Az Egyesült Államokban a négyajtós M3-ból is rendelhető a limitált széria, akár színjátszós lila színben is, de csak ötszáz példány erejéig. Később a többi M4-nél többet érhet a „50 Jahre BMW M” különkiadás, amit a fényezésen kívül a limitált szériára utaló küszöbök, a fejtámlák felirata és a sorszámozott plakett különböztet meg.

Ez is érdekelhet:

Sokan csak álmodhatnak az új BMW M4 CSL-ről

A BMW M4 eddigi legizmosabb változatából még a legtehetősebbek közül sem juthat mindenkinek.

Az első M-es villany-BMW – i4 M50-teszt

Lehet-e vezetési élményről, értelmetlenül, de élvezetesen nagy teljesítményről és vérpezsdítő hangról beszélni egy ár-érték arányban kiemelkedő elektromos autónál? Persze!

Csak akkor érted meg ezt a klipet, ha rajongsz az M-es BMW-kért

A még be sem mutatott M3 Touring is felvillan benne egy pillanatra.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Harmincegy éve nő vezeti Budapest legnépszerűbb, sokat látott sztriptízbárját – A nagy Marilyn-sztori a Playeren

Ezzel a két autóval int búcsút a Jaguar F-Type

Ilyen bizarr F1-balesetet inkább futamon látni, mintsem szabadedzésen

További cikkeink a témában