Ez már 500 lóerős, de nem csak ez a különbség.

Hátsó ülések nincsenek, karbonszálas alkatrészek viszont vannak, állítható a futómű, aki pedig tényleg versenyezni akar vele, az kérheti a bukócsővel, hatpontos övvel és tűzoltó készülékkel szerelt Clubsport változatot is.

Az M4 GTS adatai elég impozánsak: 300 feletti végsebesség, és 3,8 másodperces százas sprint, és 7:28-as Nordschleife-kör. Ha tetszik, igyekezz, csak hétszáz darabot készítenek belőle.

(Forrás: BMW)

Legfrissebb

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.