Az 5-ös sorozat modellfrissítése után már csak arra vártunk, hogy a BMW mikor mutatja be a csúcsmodell ráncfelvarrott változatát. A megújult M5 erősebb nem lett, mégis sportosabb és dögösebb.
A BMW idén új külsőt adott az 5-ös sorozatnak, és elsőként csak az alapmodelleket mutatta meg, most azonban a megújult M5-ről is lehullt a lepel.
Nem kétséges, hogy a szűkebbre szabott lézeres fényszórók, az L-alakú nappali menetfények és a közös keretbe foglalt vese alakú hűtőmaszk a csúcsmodellnek is szigorúbb megjelenést adnak.
A lökhárítón lévő légbeömlőket és a hátsó lámpákat is átszabták, és nincs rendes modellfrissítés új színek és felnik nélkül. A képeken látható Motegi vörös és a 20 colos, duplaküllős könnyűfém kerekek is újak.
A Competition változat ezen kívül fényes fekete hűtőmaszkkal, ablakkeretekkel, logókkal és kipufogóvégekkel lett még dögösebb.
Ha arra számítottál, hogy a ráncfelvarrással a teljesítményét is felcsavarják az M5-nek, akkor egy kicsit csalódnod kell.
Persze a BMW sportlimuzinja eddig is bőségesen erős volt, most is annak számít. A 4,4 literes biturbó V8-as motorja 600 lóerőre képes, amivel 3,4 másodperc alatt gyorsul százra, a 625 lóerős Competition még egy tizedet farag ezen az időn.
Az összkerékhajtású, de hátsókerék-hajtásra is kapcsolható M5-nél a Competition egyben 7 milliméteres ültetést is jelent,
és a modellfrissítés újdonsága az M8 Gran Coupéból származó, újonnan fejlesztett lengéscsillapító, ami amellett, hogy biztosan az úton tartja az autót, még kényelmesebb utazást garantál.
Az M5-ben is megjelent az új, nagyobb méretű érintőképernyő, és a menetmódok kiválasztása is egyszerűbbé vált.
A váltókar mellett találsz egy Setup gombot, ezzel állíthatod be a neked legjobban fekvő paramétereket, amiket aztán a kormánykeréken lévő vörös billentyűkkel egy szempillantás alatt hívhatsz be.