Pedig az 1001 lóerős Veyronnál nagyobb trófea nem sok van a szériaautók között.

Az E34-es M5-ös is komoly autó volt a maga idejében (különösebb külső kényszer nélkül is szívesen elfogadnánk), a mai, igazán sportos kocsikkal szemben viszont alulmaradna egy gyorsulási versenyen. Hát még a Veyron ellen – már ha nem lenne az M5-ös is 900 lóerősre húzva…

Ki hibázott, a lassú Porsche, vagy a rommá tört BMW M3 vezetője?

Az egyik túl lassú, a másik túl gyors, ez pedig egy versenypálya. Tehát?

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
17% Naná, és nagyon keményen.
39% Igen, de menedzselhető.
44% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés