Elsöprő erővel és őrületes hanggal száguld a G-Power tuningos BMW M5 Touring, mely most is legalább akkora nagyágyú a kombik között, mint 2011-ben volt.

Mostanra már egészen máshol van az ingerküszöb, de 2011-ben még messze nem volt olyan természetes egy bőven háromszázas tempó felett száguldó autó, akkor meg főleg nem, ha az egy kombi. A második generációs BMW M5 Touring gyárilag is egy vad gép, de a G-Power még ezen is bőven tudott tekerni.

Barna bőrrel és alcantarával gazdagon kárpitozott utastere olyan, mintha a Bentley kárpitosai szabadultak volna rá az M5 Touringra.

Eredeti formájában nem éppen a legszebb utastér a BMW-k között az E61-esé, de talán az is túlzás, amit a G-Power belepakolt az autóba. Az ülések szélét barna bőrrel kárpitozták, mindent mást pedig alcantarával, gyémántmintás varrással az ajtókárpitoktól egészen a csomagtartóig. Az M5 Hurricane RS Touringban még nem a széles érintőképernyő volt a domináns, de a G-Power büszkén hirdette az iPad és Apple TV elérhetőséget.

Mivel ekkoriban az M-es BMW-kre még nem mérték olyan bő kézzel a fékeket, ezért jót is tett az M5-ösnek, hogy a legdurvább csomagban elöl már 396 milliméteres tárcsákat szorongatnak a hatdugattyús nyergek. A hátsó fékek 380 milliméteresek, a nyergek pedig négydugósak. Ez azért is nagyon fontos, mert a G-Power M5 Touringja akár 363 km/órával is tud száguldani.

Nem sok második generációs BMW M5 Touring van, hiszen csak 1025 darabot gyártottak az 500 lóerős szívó V10-essel szerelt kombiból. Ezt vadította tovább a G-Power azzal, hogy az 5,0 literes motorra két kompresszort akasztottak. Ezzel a Hurricane RS 750 lóerős és 750 Nm nyomatéka van, 4,5 másodperc alatt gyorsul 100-ra. 727 lóerővel és 1000 Nm nyomatékkal az új BMW M5 Touring ezt 3,6 másodperc alatt zavarja le.

Érezték a G-Powernél is, hogy van ott még, ahol ez volt, ezért a Hurricane RR Touring már 820 lovas és 790 Nm nyomatéka van. Ezzel 4,4 másodpercre reszelték a százas sprintet, de a 200-at is megfutja 9,5 másodpercig tart. Álló helyzetből 300 km/órára 25,6 másodperc alatt ér a G-Power dupla kompresszoros M5 Touringja.

Ez is érdekelhet:

A világ legizmosabb sportkombija – BMW M5 Touring

Ferrari F430? Lamborghini Murciélago? Porsche Carrera GT? A 727 lóerős BMW M5 Touring leszakítja a posztereket, mert ez a 2,5 tonnás sportkombi fürgébb.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Spórolj időt és pénzt a wigo-val, Budapesten belül vagy kívül!

„A Mercedes Bottasszal fedezné a seggét”

A tizenkét legjobb restomod autó, ami csak kapható

További cikkeink a témában