Gyors egymásutánban három új változatát mutatta be a 8-as sorozatnak a BMW: a négyajtós Gran Coupét, valamint az M8 Coupé és Cabrio változatát. A bajorok szerencsére azt a szokásukat is megtartották, hogy megmutatják, hogyan készül.
A 8-as sorozat nemcsak feltámadt, de igazi modellcsalád lett belőle, a kupé és kabrió után megérkezett a Gran Coupé:
A legendás elődjével ellentétben pedig ezúttal eljutott a gyártásig az M8, amit kupéként és kabrióként is bemutattak:
Az új családtagok a többi változathoz hasonlóan a BMW dingolfingi gyárában készülnek, és már a megszületésük pillanatában fantasztikusan néznek ki. A kupénál 23 centivel hosszabb Gran Coupé és a Competition változatában 625 lóerőre képes biturbó V8-assal szerelt M8 közül elég nehezen tudnánk választani.
Az új 8-as sorozat ugyanabban az üzemben készül, mint a BMW nagyobb limuzinjai, az 5-ös és a 7-es sorozat.
Az M8-ból egyforma érdeklődésre számítanak a kupé és a kabrió iránt,
a legtöbb megrendelés pedig egyértelműen az USA-ból érkezik majd, minden harmadik M8-at a tengerentúlra szállítja a BMW. A gyárban egyébként naponta 60 példánnyal készülnek el.
Várhatóan a Gran Coupé lesz a legkeresettebb 8-as,
a sorozat eladásainak a felét adja majd. A legtöbb vevője az Egyesült Államokból kerül ki, minden második, de az Egyesült Királyságban és a Közel-Keleten is nagy érdeklődésre számítanak.