A belsőégésű motorral szerelt és az elektromos hajtású autók közti átmenetet jelentik a hatótáv-növelővel ellátott hibridek, és a Fisker Karma éppen ilyen. Az immár Karma Revero néven gyártott modell utódja a BMW-től kapja a benzinmotorját.

Henrik Fisker nagy álma volt a hatótáv-növelővel szerelt elektromos szedán, amit 2012-ben Karma néven valóra is váltott, de a tervei nem jöttek be. A csődbe ment cég nemrég új tulajdonossal Karma Automotive néven kezdett új életet, az egyetlen modelljét Revero néven gyártotta, nemsokára pedig bemutatják az utódját.

Az új Karma Revero még látványosabb formájú karosszériát és egy teljesen új hajtásláncot is kap.

Az elődjében a General Motorstól származó kétliteres, 260 lóerős négyhengeres benzinmotor töltötte az akkumulátort, ami a két 160 lóerős elektromotort ellátta energiával. Az újdonságban már a BMW-től származó turbós háromhengeres látja el ezt a szerepet, akárcsak az i8-ban.

A meghajtásról ezúttal is két elektromotor gondoskodik, amelyek teljesítményét még nem tudni, de azt már igen, hogy az új Revero 4,5 másodperc alatt gyorsul százra. A premierjét a sanghaji autószalonon tartják, ahol további két tanulmányautót is lelepleznek, közülük az egyiket a Pininfarina stúdió tervezte.

Közben Henrik Fisker sem adta fel, nála ez a Karma utódja:

Az új elektromos Fisker zavarba hozhatja még a Teslát is

Alig várjuk a gyorsulási versenyt kettejük között.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hóban, sötétben, az autópálya leállósávjában szerelte fel a téli gumikat egy nem okos autós

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés