Prototípusként már láttuk, most pedig a gyártáshoz közelebb álló változatban is megnézhetjük, milyen lesz Henrik Fisker következő autója. Az EMotion nemcsak a formájával, hanem a teljesítményével is a Teslát veszi célkeresztbe, a hatótávjával pedig túl is mutatna rajta.

Még jóval a Tesla előtt készítette el konnektorról tölthető hibrid autóját Henrik Fisker, de a Karma akkor nem jött be. Most azonban itt a legújabb autója, ami már tisztán elektromos, és egyértelműen a Teslát veszi a célkeresztbe. Las Vegasban, a szórakoztató-elektronikai kiállításon leplezte le az EMotion gyártáshoz közeli változatát, ami Fisker egy új találmányával együtt a következő nagy dobás lehet az elektromos autók között.

Most pedig meggyőződhetünk róla, hogy nem felejtett el rajzolni. Persze nem lehetett könnyű a Tesla ellenfelének valami olyat tervezni, ami nem hasonlít a Teslára, de Fisker a Karmából indult ki, és azt az alapformát tette még áramvonalasabbá és még sportosabbá.

Széria a 24 colos kerék, amire extra peres abroncsok kerülnek, és szénszálas anyagból készült légterelőkkel lehet feldobni a megjelenést. Szép nagy autó az EMotion, hiszen 5,08 méter hosszú, és a tengelytávja is nagyobb három méternél, ezzel még a Model S-en is túltesz.

Kilincs helyett okostelefonnal lehet nyitni az ajtókat, belül a kényelem új szintjét ígéri az EMotion. Szériában négyüléses a Fisker, ami négy szuperkényelmes fotelt jelent, de ötszemélyes változatot is lehet majd rendelni. Minden felületet bőrrel vontak be, a vezető elé pedig három képernyő is került.

Műszaki részletekről még nem sokat árultak el, de azt már lehet tudni, hogy összkerékhajtású és 780 lóerő a legnagyobb teljesítménye, valamint az önvezetésre képes rendszer sem maradt ki. Az előzetes szerint kevesebb, mint három másodperc alatt gyorsul százra és 250 km/óra a végsebessége, vagyis

Érdekes a hatótáv, hiszen Fisker azt ígéri, hogy egy feltöltéssel 650 kilométert lehet megtenni, és gyorstöltéssel kilenc perc alatt kétszáz kilométerre elegendő energiát lehet vételezni. De ez még nem minden, Henrik Fisker ugyanis már korábban bejelentette, hogy

Ez az akkumulátor azonban a legkorábban csak 2020-23-ban jelenhet meg az autókban, míg az EMotion gyártása már 2019-ben elkezdődik. Még nem jelentették be, hogy hol, de az már biztos, hogy az Egyesült Államokban készül, az árát azonban egyelőre megtippelni sem lehet. Mindenesetre az új autójával Henrik Fiskernek mindene megvan ahhoz, hogy erős konkurenciát állítson a Teslának, ha már a Karmával korábban nem sikerült.

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon