Nemrég a BMW is épített egy klasszikus stílusú motorkerékpárt, amiért odáig voltunk, és máris itt a következő csoda, amit egy harmincas évekbeli, Art Deco stílusú prototípus ihletett, az idomok alatt modern technikával.

A Comói-tó partján rendezett Concorso d’Eleganza szépségversenyre a BMW egy csodálatos kétkerekű prototípusával készült.

Csodálatos a BMW legújabb klasszikus stílusú motorkerékpárja

Csak remélni tudjuk, hogy gyártásba kerül az R18.

A harmincas évek stílusa szerint épített R18 csak tanulmány, de ugyanott bemutattak egy másik motorkerékpárt is, ami rendelhető, és a régies formája egy hétköznap is használható modern gépet rejt.

A Nostalgia névre keresztelt motorkerékpárt az Art Deco stílusú BMW R7 ihlette, ami 1934-ben készült, mindössze egyetlen példányban.

Az eredeti darab elképesztően értékes, egymillió dollár körüli az értéke, de az Nmoto Design műhelyében elkészítették a modern változatát, méghozzá a BMW R nineT alapjára.

Az alapokat adó motort teljesen lecsupaszították, és 96 darab egyedileg készült elemmel szerelték fel,

hogy pontosan úgy nézzen ki, mint a harmincas évek legcsodáltabb BMW kétkerekűje. A technikája azonban teljesen naprakész, ami azt jelenti, hogy LED-es fényszórót, kulcsnélküli indítást, Brembo tárcsaféket és állítható futóművet is találsz rajta.

A motorja 1170 köbcentis és 110 lóerős, amivel a 205 kilogrammos Nostalgia nemcsak veterántalálkozókon, hanem mindennap használható, a legnagyobb sebessége 225 km/óra. Az Nmoto csak limitált példányszámban építi meg,

aki szeretne a garázsába állítani, legalább 39 500 dollárral, azaz több mint 11 millió forinttal kell készülnie.

Ez is érdekelhet:

A Triumph legerősebb motorkerékpárja egyben a legdögösebb is

A 2,5 literes Rocket 3-at nem tudjuk eleget csodálni.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ha ezek vannak otthon nálad, akkor igazi nőcsábász vagy – Avagy tárgyak, amitől izgalmas lesz egy randi otthon

Melyik is lett az év autója? Ha mindent tudsz a díjról, akkor ez a te kvízed

650 lóerős és virtuális váltó is van a Kia EV6 GT-ben

További cikkeink a témában