Sok mindent láttunk már a G-osztály alapjára építve, de a Brabus alighanem megalkotta a legextrémebbet. A Crawler valójában egy brutális teljesítményű sivatagi terepjáró az ikonikus Mercedes stílusában.

A Brabustól nem állnak messze az extrém modellek, pár éve a portáltengelyes G-osztályból alkottak egy 800 lóerős monstrumot. A Crawler névre keresztelt újdonság még ezen is túltesz, hiszen egy karosszéria nélküli sivatagi terepjáróról van szó, amelybe a tuningcég legizmosabb nyolchengeres AMG-motorját szerelték.

A Crawler csak első pillantásra emlékeztet a G-osztályra, valójában csővázas szerkezetre épült,

alumínium és kevlár felhasználásával, erre kerültek a Mercedesre emlékeztető, szénszálas anyagból készült karosszériaelemek. Mivel ablakok és ajtók nincsenek rajta, és a tető is jelképes, ezért a belső teret por- és vízállónak ígérik.

A kéttonnás terepjáróba az AMG 4 literes biturbó V8-asából épített 4,5 literes erőforrást szerelte a Brabus.

A teljesítménye 900 lóerő, a maximum nyomatéka 1250 Nm, amivel 3,4 másodperc alatt gyorsul százra, és a biztonság érdekében a végsebességet ezúttal 160 km/h-nál limitálták.

A négyüléses terepjáró előtt nincs akadály, a hasmagassága ugyanis 53 centiméter, a 20 colos kerekekre off-road abroncsok kerültek.

A Crawler méregdrága játékszer lett, 749 ezer euróba kerül, ami több mint 280 millió forintnak felel meg.

2002-ben csak öt példányt gyárt le a Brabus, amit a következő években még tíz darab követ.

Ez is érdekelhet:

Rendesen kigyúrta a Brabus az AMG-féle G-osztályt

Nemcsak izmosnak néz ki, hanem az is.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
32% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
68% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Bonjour, Budapest! Francia pikniket tartottunk a Renault 4 E-Tech electric-ben
Hirdetés