Aki szabadlábon is orgiákon és elvonókon tölti ideje jó részét, az a házi őrizetben sem újságot olvasva múlatja idejét.

Merész húzás a Fiattól, hogy a nem éppen pozitív hírekben szereplő Charlie Sheent választotta az 500-as Abarth reklámarcának, bár ha olyan figurát kerestek, aki állandóan címlapon van, akkor tökéletes a választás.

Még merészebb, hogy magát a reklámot is a rosszfiú háziőrizetben-tematikára építették. Remek az ötlet, egyedül a bántóan gagyi effektekért kár, amilyen például a füst, amely a készítők szándékával ellentétben nem a sportos, gumiégetős vadulást szimbolizálja, inkább hengerfejesnek tűnik a házat telefüstölő kis Abarth.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Új dizájnirányt mutat a Volkswagen, de nem kell, hogy tetsszen

További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés