Nem is a finoman átdolgozott Camaro volt a Chevrolet nagy dobása az idei Las Vegas-i autókiállításra, hanem az a prototípus, amiben a V8-as motor helyére két elektromotor került. A jövőben akár külön is megvásárolható lenne az izomautóhoz a villanyhajtás.
Gyorsan reagált a Chevrolet a megújult Camaro formáját érintő kritikákra, és őszre összehozott egy olyan frontrészt az izomautójához, ami tényleg mindenkinek tetszhet.
De nem ez a legérdekesebb, amit Las Vegasban kiállítanak a SEMA tuningshow-n, hanem az a prototípus, amiben a V8-as motor helyét két elektromotor vette át.
A Chevrolet meglépte azt, amit eddig nem nagyon mert senki, elektromos hajtásúvá alakította a legendás Camarót.
Az eCOPO névre keresztelt prototípus két elektromotorja összesen 710 lóerős teljesítményre és 814 Nm nyomatékra képes. A 800 voltos akkumulátort hamarabb lehet feltölteni két gyorsulási verseny között, a négy modulját pedig úgy helyezték el, hogy az autó súlyának 56 százaléka jusson a hátsó kerekekre, ezzel is segítve a kigyorsítást.
Még nem árult el hivatalos adatokat az elektromos Camaro gyorsulásáról a gyártó, de annyit megjegyeztek, hogy a negyed mérföldet kilenc másodpercen belül futja majd.
Az elektromotort ráadásul úgy alakították ki, hogy szabványosan csatlakozik a sportkocsi meglévő hajtásláncához, például az automata váltóhoz, ezért később akár tartozékként is kínálhatják majd: aki akarja, elektromossá alakíttathatja a saját Camaróját.