A Citroen kisebbik szabadidő-autójánál is eljött a ráncfelvarrás ideje, a praktikus és vidám C3 Aircross teljesen új arcot kapott, amivel továbbra is egyedi jelenség maradt.
2017-ben jelent meg a Citroën kisebbik szabadidő-autója, és a C3 Aircross kedvesen gömbölyű formájával és színes részleteivel kedveltette meg magát.
A vevőknek bejött, eddig 330 ezer példányt adtak el belőle, most pedig eljött a megújulás ideje, és a francia márkánál, úgy tűnik, nem vették félvállról a feladatot.
A dizájnerek ezúttal nem csupán a hűtőmaszk krómcsíkját igazították meg, hanem teljesen új arcot adtak a C3 Aircrossnak.
A külseje továbbra is egyedi az osztott lámpákkal – fent a nappali menetfény, lent a fényszóró –, de az utóbbi már teljesen LED-es, ezért szűkebbre szabhatták, amihez a lökhárító légbeömlőit is átrajzolták.
A kínálatba új színek és felnik érkeztek, a külsőt fekete vagy fehér tetővel, színes tükörházakkal és C-oszloppal lehet egyedivé tenni.
Az utastérben megjelentek a puhára párnázott Advanced Comfort ülések, az érintőképernyő méretét pedig 7-ről 9 colosra növelték.
A vezetési segédek közül említésre érdemes a head-up display és a felülnézeti képet adó tolatókamera.
A 4,16 méter hosszú C3 Aircross továbbra is a kategória egyik legpraktikusabb autójának számít,
az utastérben még több pakolóhellyel, már a két első ülés között is. A 15 centis sínen tologatható hátsó üléseket megtartották, amivel 410-ről 520 literre növelhető a csomagtér mérete. A ledöntött ülésekkel akár 2,4 méter hosszú dolgok is beférnek.
A motorkínálat nem változott és egyszerűen fejben tartható: az 1,2 literes, háromhengeres benzines 110 lóerővel kézi váltós, 130 lóerővel hatfokozatú automatát kap, az 1,5 literes, négyhengeres turbódízel 110 lóerővel kézi, 120 lóerővel pedig automata sebességváltós. Az új arcú C3 Aircross idén júniusban jön a kereskedésekbe.