A Tata nagyon büszke rá, hogy övék az első indiai ötcsillagos törésteszt, de ezt elég bunkón dörgöli a vetélytársak orra alá.

Az indiai autópiac három nagy szereplője kis tömegautóikkal a Tata, a Suzuki és a Hyundai. Ezek közül a hazai Tata mostanában nagyon büszke arra, hogy az ő Nexon modellje lett az első indiai gyártású, a Global NCAP töréspróbáján ötcsillagos minősítést szerzett autó, az Altroz pedig az első indiai ötcsillagos ötajtós.

Talán már túl büszke is, amikor a marketing-etika határát feszegető, a versenytársaknak beszólogatós reklámokkal hívja fel a figyelmet az ő autói biztonságára. Mint például ezzel a friss, Valentin-napi rövid videóval, amelyben a Tata Altroz Crash Date-re (nehezen lefordítható, többszörösen áthallásos szójáték a sokjelentésű, elsősorban Törés és Randevú értelmű szavakkal) invitálja állítólag szeretett konkurenseit, a kissé elferdített néven megjelenített Suzuki Balenót és a Hyundai i20-at:

A német és brit autóipari marketingben nem ismeretlenek az ilyen, más márkák autóival való trollkodások, de Indiában a Tatán kívül eddig senki nem csinált még ilyet.

Ez pedig egy zavarba ejtő autóreklám Amerikából:

Egy csikó, amit kecskék neveltek fel: ez a Ford Bronco Sport

Legalábbis a cuki állatos és szörnyű szóviccekre épülő reklámfilm sztorija szerint.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
34% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
66% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt
Hirdetés