A Tata nagyon büszke rá, hogy övék az első indiai ötcsillagos törésteszt, de ezt elég bunkón dörgöli a vetélytársak orra alá.

Az indiai autópiac három nagy szereplője kis tömegautóikkal a Tata, a Suzuki és a Hyundai. Ezek közül a hazai Tata mostanában nagyon büszke arra, hogy az ő Nexon modellje lett az első indiai gyártású, a Global NCAP töréspróbáján ötcsillagos minősítést szerzett autó, az Altroz pedig az első indiai ötcsillagos ötajtós.

Talán már túl büszke is, amikor a marketing-etika határát feszegető, a versenytársaknak beszólogatós reklámokkal hívja fel a figyelmet az ő autói biztonságára. Mint például ezzel a friss, Valentin-napi rövid videóval, amelyben a Tata Altroz Crash Date-re (nehezen lefordítható, többszörösen áthallásos szójáték a sokjelentésű, elsősorban Törés és Randevú értelmű szavakkal) invitálja állítólag szeretett konkurenseit, a kissé elferdített néven megjelenített Suzuki Balenót és a Hyundai i20-at:

A német és brit autóipari marketingben nem ismeretlenek az ilyen, más márkák autóival való trollkodások, de Indiában a Tatán kívül eddig senki nem csinált még ilyet.

Ez pedig egy zavarba ejtő autóreklám Amerikából:

Egy csikó, amit kecskék neveltek fel: ez a Ford Bronco Sport

Legalábbis a cuki állatos és szörnyű szóviccekre épülő reklámfilm sztorija szerint.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A mesterséges intelligenciával az otthoni wifid is megtáltosodik

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

Norris szerint senki sem ért egyet a szabállyal, ami miatt Verstappen nyerhetett a 17. helyről rajtolva

További cikkeink a témában
Magyar lakásba magyar bútort – és ne is akármilyet, minőségit!
Hirdetés