A modellfrissítéssel együtt a neve is egyszerűbb lett a DS 7-nek, a Crossback nélküli újdonság megújult külsőt kapott, a kínálata pedig egy 360 lóerős, sportosra hangolt plug-in hibrid változattal bővült.

2017-ben az önállóvá vált DS márka első saját modellje volt a DS 7 Crossback, amelynél most jött el a ráncfelvarrás ideje. A megújulás érdekessége, hogy az autó megvált az utónevétől, mivel időközben kiderült, hogy nem lesz másik testvére ezen a néven, ezért mostantól egyszerűen DS 7-nek hívják, Crossback nélkül.

A stílusát megtartotta, de ha jobban megnézzük, minden részletében megújult a DS 7. A hűtőmaszkja nagyobb lett, a fejlettebb LED-es fényszórókat szűkebbre szabták,

a legérdekesebbek a fátyolszerű nappali menetfények a lökhárító két oldalán,

ezzel ismét különlegest alkottak a franciák. A fekete sávval összekötött hátsó lámpák szintén újak.

A belső tér változatlannak tűnik, pedig itt is találunk újdonságokat. A középkonzol érintőképernyőjére a DS 4-ben megismert legújabb, Iris névre keresztelt fedélzeti rendszer költözött, az ülések tömését tartósabbra cserélték, és

a DS még mindig kitart a valódi bőrkárpit mellett, amely csakis hibátlan bőrű marhákról származik.
A DS 7-hez továbbra is többféle belső hangulat közül választhatunk
A megújult DS 7 kínálatának derekát a háromféle plug-in hibrid hajtás adja.

Az elsőnél az 1,6 literes benzinmotor 180 lóerős, az elektromotorral együtt az első kerekeket hajtja, a kombinált teljesítmény 225 lóerő. A másodiknál a benzinmotor már 200 lóerős, és a hátsó kerekekhez is került elektromotor, ezzel 300 lóerőre nőtt a teljesítmény.

A DS 7 újdonsága a DS Performance részleg által tökéletesített sportváltozat,

amelybe az összkerékhajtású hibrid rendszer 360 lóerősre növelt teljesítményű változata kerül. A csúcsmodell 5,6 másodperc alatt gyorsul százra és 235 km/óra a végsebessége, az útfekvést a 15 milliméterrel ültetett futómű és a kamerával működő adaptív felfüggesztés garantálja.

A konnektorról tölthető hibridek akkumulátora 14,2 kilowattórás, amivel

65 kilométer az elektromos hatótáv, de városban akár a 81 kilométert is elérheti.

A kínálatban maradt még az 1,5 literes, 130 lóerős turbódízel, de a 130 és 225 lóerős benzines modellek már csak az Európán kívüli piacokon érhetők el.

Ez is érdekelhet:

Szimpatikusan különc – DS 7 Crossback E-Tense 4x4-teszt

Mit tud a francia prémiummárka csúcsmodellje?

De Gaulle Citroënje három keréken is megvédte az elnököt

Francia elnöki limuzinok az első DS-től a legújabbig.

Az új DS 4 megmutatja, hogy egy kompakt autó is lehet izgalmas

Bejön a francia gyártó új prémiumautója?

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Fura szerzet ez a kínai platós szabadidő-autó

Budapest végre biztonságban van, elkészült a Szellemirtók szolgálati Ladája

Mennyire vagy képben 2024 autós eseményeivel?

További cikkeink a témában
Életmód Otthon Így jutottunk a nyugati minimalizmustól az eklektikus ezredfordulón át az okosotthonokig – 20 éves a MaxCity, Kovács Zsófival beszélgettünk
Hirdetés