Bejelentette, hogy a sportmotorok kategóriájában áttér a V4-es motorokra a Ducati, ezért az utolsó kéthengeres modell lesz az 1299 Panigale R búcsúszériája, a trikolórban pompázó, látványos Final Edition.

Ha mindig is vágytál egy kéthengeres Ducatira, de eddig még nem szerezted be, akkor itt az utolsó alkalom, hiszen az 1299 Panigale R után áttér a négyhengeresekre az olasz gyártó. De mielőtt megszűnne a típus, még kiadnak belőle egy utolsó különleges szériát, amit értelemszerűen Final Edition névre keresztelnek el.

A trikolór festéséről kiszúrható búcsúsorozat csaknem olyan kihegyezett, mint a szénszálas anyagokkal méregdrágává tett Superleggera, de mégsem olyan elérhetetlen. Az 1299 köbcentis V2-es motor az Akrapovic kipufogóval 209 lóerőt teljesít 11 ezres percenkénti fordulaton, a legnagyobb nyomatéka 142 Nm, amihez 179 kg a száraz tömege.

A Final Edition ezzel az egyik legizmosabb kéthengeres Ducatinak számít, és tele van olyan elektronikával, ami lehetővé teszi, hogy ki is motorozhasd belőle ezt a teljesítményt. A blokkolásgátló, kipörgésgátló, motorfék-szabályzó és egykerekezés-szabályzó mellett háromféle üzemmód közül is választhatsz.

Az olasz nemzeti színekben pompázó sportmotort így, ahogy van, már gördítenénk is hazafelé, és ezt bárki megteheti, aki átutalta a 39 900 eurós árat a Ducatinak. A széria minden egyes példánya sorszámozott, de a hírek szerint nem limitálják, úgyhogy mindenkinek jut belőle, aki még szert tenne egy kéthengeres Panigaléra.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

A McLaren elismerte, hogy beáldozhatják Piastri futamát Norris vb-címéért

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
38% Van még idő, majd decemberben!