A legendás típus bemutatásának ötvenedik évfordulójára készült prototípus annyira lenyűgözött mindenkit, hogy a Nissan most bejelentette, gyártásba adja a GT-R50-et. Csak limitált példányszámban épül, és méregdrága lesz.
A GT-R jelenlegi generációja már nem számít a legújabb modellnek, de még mindig képes elakasztani a lélegzeted az olyan különkiadásokkal, mint az Italdesign stúdióval közösen készített GT-R50.
A típus ötvenedik szülinapjára megálmodott prototípus iránt olyan nagy volt az érdeklődés, hogy a Nissannál végül úgy döntöttek, gyártásba adják. Stílszerűen 50 példányban.
Most azt is megmutatták, hogyan néz ki az utakra kerülő változat,
és szerencsére nem sokban különbözik a fantasztikus tanulmánytól. Az alapokat egy GT-R adja, de a futurisztikus fényszórók és hátsó lámpák megmaradtak, akárcsak az öt centivel alacsonyabb tető és az állítható hátsó szárny, csak a visszapillantó tükröket cserélték nagyobb, használhatóbb darabokra.
Az ereje felér a külsejéhez, a műszaki tartalom a GT-R Nismo változatából származik.
A 3,8 literes, biturbó V6-os teljesítményét 600-ról 720 lóerőre növelték, amihez a GT3-as versenyautóból származó turbótöltőt és intercoolert szereltek fel, de a főtengelyt, a hajtókarokat és a dugattyúkat is megerősítették, átprogramozták a váltót, és a kipufogórendszer is új.
A belső tér valamivel közelebb áll a széria GT-R berendezéséhez,
de a kagylóülések átkerültek, és most már azt is látjuk, hogy más fényezéssel is ütősen néz ki a típus. Az ötven szerencsés persze magának választhatja ki a színeket és anyagokat, ennyit meg is érdemelnek az adók nélkül is 990 ezer eurós, azaz 320 millió forintos árért. Az első példányokat 2019-ben adják át.