Arthur Tussik pedig igazán ügyes mester.

Épp elég rossz érzés lehet, ha az embernek van egy Ferrari GTC4 Lussója – ez még valószínűleg nem rossz érzés, de folytatódik a mondat –, és összetörik. Lehet még fokozni: ha a Ferrari-márkaszerviz számlázza le a javítást, vagy ha egy olcsóbban dolgozó, de trehány lakatos fut neki. Arthur Tussik – eddigi munkái alapján – jó választásnak tűnt, és nem is okozott csalódást.

Ez is érdekelhet:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Több mint 500 lóerős családi szabadidő-autó a Kia EV9 GT

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés