Az egyedi Moto Guzzi V65 kicsit Suzuki, kicsit BMW, de legjobban mégis az első világháború környékén készített motorokra emlékeztet.

Meg persze mi is irigyelhetjük attól, akinek készült, hiszen a spanyol El Solitario teljesen egyedi megrendelésre készítette a motort, egy „nagyon különleges ügyfélnek”. A ’85-ös Moto Guzzi V65-ből maradt a 650 köbcentis, 52 lóerős motor és a váz, erre az alapra építették rá nagyjából 800 óra (!) alatt a leginkább az 1910-es, ’20-as évek motorjaira, például a Triumph 1914-re, vagy Douglas 1924-re emlékeztető szögletes burkolatokat, még olyan apróságokra is odafigyelve, mint a bőrpántokkal leszíjazott ülés.

A V65-ös beceneve után Trimotorónak elnevezett kétkerekű egyébként igazán furcsa szerzet, hiszen Simpson-alkatrésztől Suzukin keresztül Bimotáig mindenféle motorból tartalmaz valamit, a rugók például a Ducati Corsétól jöttek, a kipufogódobot pedig egy BMW motorból szerelték ki. A végeredmény nagyon tökös lett, nekünk például annyira bejön, hogy el is képzeltük, milyen jól mutatna a szintén mad maxes hangulatú Chevy Camaro mellett a garázsunkban.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

A McLaren elismerte, hogy beáldozhatják Piastri futamát Norris vb-címéért

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés