Az egyterű, elsőkerekes BMW-t még valahogy ki lehetett magyarázni, hogy az amúgy se BMW, nem annyira ciki, hogy nem hátul vagy mind a négy kerekén hajt. Az 1-es szedánra nincs mentség.

A Mercedes régóta készít elsőkerekes személyautókat, a Porsche dízelt, és a Jaguar-vevők sem köpködték össze a szalonokat, amikor szövetüléses, piros dízel kombikat kezdtek árulni relatív olcsón. A BMW-re sem fog ráborulni a világ, legfeljebb még mélyebbre süllyesztik a pár évvel korábbi reklámokat, amikor azt bizonyították, milyen gáz a hajtott kereket kormányozni.

A vezetési élményt leszámítva egyébként praktikus, szabadabb belső kialakítást engedő elsőkerekes építésmódú négyajtós 1-es egyelőre Kínában kapható, ami szép nagy piac, de várható, hogy előbb-utóbb a többi piacon is felbukkan az F52-es jelű, kívülről tökéletes mai BMW-nek tűnő autó.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Ezt a négytonnás vasgolyót egyetlen autó sem érdemli meg

További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés