Erődemonstráció

A Nissan Navara Trek-1° keményebb, mint gondolnánk és kényelmesebb, mint ahogy várnánk.

Nagyjából egy mondatban meghatározható, hogy mit várunk egy pick-uptól: bírja a strapát. Egy pick-upot nem a szomszédoknak veszünk, hanem magunknak. Akinek csak a látszat a fontos, az nem ebben a kategóriában válogat.

Nissan Navara

Nem, a pick-up az őszinte emberek autója. Azoké, akik a külső mellett a teljesítményt is értékelik, és arra használják az autót, amire tervezték: kemény munkára, nehéz terepre és súlyos terhekre. Ugyanakkor nem teherautóra van szükségük, hanem egy sokoldalú járműre, amibe bármikor befér az egész család, és a városi utcákon is otthon érzi magát.

A Nissan Navara Trek-1° nekik készült. És minden szempontból megállja a helyét. Nyers erőre van szükség? A Nissan Navara 190 lóerős biturbós dízelmotorjának és 450 Nm nyomatékának sem a nehéz terep, sem a súlyos terhek nem okoznak gondot. Ha vontatni kell, 3 tonna sem akadály, de a platóra is nyugodtan pakolhatunk akár 1 tonnát is – a Nissan Navara elbír vele. Legyen szó akár munkáról vagy kikapcsolódásról, hirtelen nem is nagyon tudunk elképzelni olyan szituációt, amikor ez a teherbírás és ez az erő nem lenne elegendő.

Gyakran kell nehéz tereppel megküzdeni? A Nissan Navara kemény, mint a szikla. A kapcsolható összkerékhajtásnak és az elektronikus hátsó differenciálműnek hála a járatlan utaknak is nyugodtan nekiindulhatunk.

Nissan Navara

A városi környezetben kell helytállni? Elég, ha beülünk a Navarába, és máris elszáll minden kétségünk: a Nissan Navara az a pick-up, amivel a szűk és forgalmas utcákon sem kényelmetlen az autózás. Nem csak a belső tér olyan, mintha egy személyautóban ülnénk, hanem a vezetési élmény is. A Navara futóművét jó úttartás, könnyű manőverezhetőség és sima rugózás jellemzi, ami elsősorban a kettős keresztlengőkaros első felfüggesztésnek, illetve a többlengőkaros, tekercsrugós hátsó felfüggesztésnek köszönhető. Nem csoda, hogy a Navarából alig akarunk kiszállni; a pick-up NASA által inspirált, gerincet megtámasztó zéró gravitációs üléseiben még a hosszabb utak is kényelmesek.

A városi autózástól pedig még a fogyasztás sem veszi el a kedvünket, hiszen a Navara vegyes használatban mindössze 6,3 litert kér 100 kilométerenként.
A Nissan Navara nem többet mutat, mint ami, hanem többet tud és többre képes, mint ami elsőre látszik: egyszerre sokoldalú, kemény és komfortos, így egyszerre van meg benne a pick-upok ereje és a személyautók kényelme.

(hirdetés)

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon