Az új Supra soros hathengeres motorral lépett a piacra, és bár tudtuk, hogy a Toyota Japánban kínál belőle négyhengerest, most már az is biztos, hogy Európában is kapható lesz a szerényebb teljesítményű változat. Nem lesz azért olyan rossz.

2019-ben volt az éve annak, hogy a Toyota felélesztette a Supra legendáját, és ismét egy soros hathengeres motorral szerelt, hátsókerék-hajtású sportkocsit dobott piacra.

Nem titok, hogy a típus a BMW Z4 testvére, és miután a német roadster kapható négyhengeres motorral is, csak idő kérdése volt, hogy ez a változat a japánoknál is megjelenjen.

A motorja a BMW-től származó kétliteres erőforrás, kettős megfúvású turbóval és nyolcfokozatú automata váltóval. Japánban ez a motor 197 lóerővel is kapható, nálunk csak a 258 lóerőre és 400 Nm nyomatékra képes változatot vezetik be.

a BMW-től megszokott módon ez a Toyotánál is 50-50 százalék lett az első és hátsó kerekeken. A szerényebb Supra pedig nem is megy olyan rosszul: 5,2 másodperc alatt gyorsul százra, és a végsebessége 250 km/óra.

A Supra eddig sikeresnek mondható, a 2019-ben januárban bemutatott modellre márciustól vettek fel megrendelést, és májustól szállították ki, Európában eddig 1150 példány talált gazdára.

Ez is érdekelhet:

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon