Kihirdették az Év motorja díj idei nyerteseit, aminek abszolút győztese a Ferrari 488-ban dolgozó 3,9 literes biturbó V8-as lett. A kisebb kategóriákban az Audinak és a BMW-nek is termett babér, de a franciák és a Tesla is vihetett haza díjat.

Aligha vitáznánk azzal, hogy az International Engine of the Year szakmai zsűrije a Ferrari 3,9 literes biturbó V8-asának ítélte oda az Év motorja díjat, annak az erőforrásnak, amely a 488 GTB és Spider mellett az új 488 Pistát is mozgatja.

A mesés hangú darab a legjobb sportmotor díját is kiérdemelte, és a Ferrarinak még egy első helyezés nézett ki a szavazáson, a 812 Superfast 6,5 literes V12-ese a legjobb új motor díját kapta meg.

Az abszolút listán a második lett a Porsche háromliteres, turbós hathengeres boxermotorja, ami a 911 hátuljába kerül, és a 718 Boxster és Cayman kétliteres, turbós négyhengerese is bekerült az első tízbe. Sokszor díjazták már, és most is benne van a legjobbak között az Audi 2,5 literes, turbós öthengerese, amit a TT-ben, Q3-ban és RS3-ban hallhatsz dolgozni.

Szintén díjazott lett a Tesla elektromos hajtáslánca, ami a BMW i3 és az Opel Ampera-e elől vitte el az elektromotorok első díját, míg a legjobb „zöld” motor a BMW i8-ban 1,5 literes háromhengeressel kombinált hibrid hajtása lett.

Azt kérdezed, hogy melyek azok a díjazottak, amiket meg is tudsz venni? A két legjobb a Volkswagen-csoport széles körben használt 1.0 TSI-je és a PSA Peugeot Citroën 1,2 literes, turbós motorja lett, amit az utóbbi időben már Opelekbe is szerelnek.

 

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés