A jobb aerodinamika érdekében kapott kombiformájú hátsót a hatvanas évekbeli Ferrari 250 GT, és most ennek a Breadvan néven emlegetett versenyautónak állít emléket az egyedire épített 550 Maranello.
A hatvanas évek elején a Le Mans-i futamon indult az a Ferrari, amit a rövidebb tengelytávú 250 GT-ből építettek az ikonikus 250 GTO ellenfelének, és ami aerodinamikai okokból kapott hosszan elnyújtott, kombiszerű hátsót. A formájáról „kenyeres furgonnak” hívott versenyautó emlékét idézi most meg egy különleges Ferrari.
Niels van Roij neve nem ismeretlen, a holland dizájner tervezett már shooting brake változatot a Tesla Model S-ből és a Rolls-Royce Ghostból is.
A Testarossa utódját, az 1996-ban bemutatott 550 Maranellót vette alapul a Breadvan Hommage elkészítéséhez.
Szemből ugyan emlékeztet az eredetijére, pedig csak a szélvédője maradt gyári, minden más eleme egyedi.
Az alumínium karosszériaelemeket kézzel formálták, a felnyitható hátsó rész egyetlen darabból készült, a motorházfedél érdekessége a kisablak, ahol látható az 5,5 literes V12-es. A Breadvan Hommage tömege valamivel kisebb lett, de
a 477 lóerős teljesítménye nem változott, a hat fokozatot nyitott kulisszás váltókarral lehet kapcsolni.
A Ferrarira állítható lengéscsillapítókat és nagyobb, 20 colos kerekeket szereltek fel, az utasteret fekete bőrrel, a kagylóüléseket kék Alcantarával borították.
A műszerek számlapjára olasz nyelvű feliratok kerültek, az időmérő órán az áll: kit érdekel.
A Breadvan Hommage egyedi megrendelésre egy példányban készült, az árát nem árulták el.