Nemrég még azzal lepett meg mindenkit a Maserati, hogy bemutatta az első mild hibrid modelljét, most azonban valami izgalmasabbal álltak elő: a Ghibli és a Quattroporte is megjelent Trofeo változatban.

A Maserati szabadidő-autója, a Levante után most a kisebb Ghibli és a nagyobb Quattroporte is megjelent Trofeo változatban.

V8-assal még jobban mozgatja a fantáziánkat a Maserati Levante

A Trofeo az erejével rögtön a sportos SUV kategória élmezőnyébe ugrott.

A két újdonság érdekessége, hogy a Ferrarinál készülő V8-as motorral szerelik, ami azt jelenti, hogy a Ghibli elsőként kap nyolchengeres motort, a Quattroporte már korábban is kínált ilyet, az 530 lóerős GTS változatban.

A 3,8 literes biturbó V8-as motor teljesítménye 580 lóerő, a legnagyobb nyomatéka 730 Nm,

és míg a Levante Trofeo összkerékhajtású, addig a Ghibli és Quattroporte csúcsmodelljében csak a hátsó kerekeket hajtja, egy nyolcfokozatú automata sebességváltón keresztül. A tökéletes erőátvitelhez a mechanikus önzáró differenciál sem maradt el.

A Ghibli Trofeo ezzel 4,3 másodperc alatt gyorsul százra, a nagyobb testvérének 4,5 másodpercre van szüksége hozzá,

a nehezebb Levante csak azért éri el 4,1 másodperc alatt a száz km/órát, mert összkerékhajtású. A Ghibli és a Quattroporte Trofeo esetében is 326 km/óra a végsebesség.

A Trofeo modellek teljesen új hűtőmaszkot és hátsó lámpát, valamint szénszálas anyagból készült légterelőket kapnak,

a könnyűfém kerekek 21 colosak. A mild hibrid Ghibli után pedig a Maserati kínálatában lévő mindhárom típus megkapja a márka legújabb infotainment rendszerét.

Ez is érdekelhet:

A Maserati bemutatta az első hibrid autóját

Nem is a hibrid a legfurcsább ebben a Ghibliben.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A mesterséges intelligenciával az otthoni wifid is megtáltosodik

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

Négy nap alatt 10 ezer gyorshajtót fotóztak az új traffipaxok Budapesten

További cikkeink a témában
Magyar lakásba magyar bútort – és ne is akármilyet, minőségit!
Hirdetés