2019-ben a Ferrari legnagyobb dobása volt az SF90 Stradale, egy 1000 lóerős plug-in hibrid szuperautó, aminek most elkészült a nyitott tetős változata.
A LaFerrari kifutása óta a Ferrarinak nem volt igazi csúcsmodellje, és ezt a szerepet tölti be az egy éve bemutatott SF90 Stradale, aminek ugyan nincs V10-es vagy V12-es motorja, de a maranellói márka 3,9 literes V8-asához három elektromotor is kapcsolódik, így a teljesítménye kereken 1000 lóerő. Most pedig itt a nyitható tetős változata.
Az SF90 Spider méretei nem változtak, a 4,7 méter hosszú, 1,97 méter széles és 1,19 méter magas szuperautó fantasztikusan néz ki, főleg a képeken látható aranysárga színben.
Az elektromosan mozgatható keménytető 14 másodperc alatt nyitható le, a 74 literes csomagtartó azonban csak a legszükségesebb dolgoknak elég.
A biturbó V8-as motor önmagában is 780 lóerőre és 800 Nm nyomatékra képes, ehhez jön a három elektromotor ereje.
Az egyiket a nyolcfokozatú duplakuplungos sebességváltóba építették, a másik kettő az első kerekeket forgatja, így összkerékhajtású az SF90 Spider. A nyitott tetős modell csak 70 kilogrammal nehezebb a kupénál, 1670 kilogrammot nyom.
Az ezer lóerős teljesítményével a Ferrari csúcsmodellje 2,5 másodperc alatt gyorsul százra, hét másodperc alatt éri el a kétszázat,
a végsebessége 340 km/óra. A 7,9 kilowattórás akkumulátor feltöltésével akár 25 kilométert is képes megtenni tisztán elektromosan, legfeljebb 135 km/órás sebességgel.
Assetto Fiorano néven egy szuperkönnyű változat is készül a nyitott SF90-ből, ami 30 kilogrammal kevesebbet nyom a kupénál is. A lengéscsillapítókat és a hátsó szárnyat áthangolták, a tömeget szénszálas anyagból készült elemekkel és titánium kipufogórendszerrel csökkentették. Fioranóban már körideje is van: 1 perc 19,5 másodperc.