Egy Fiat 850 és egy Kawasaki Ninja ZX–12R házasítása.

A kis farmotoros Fiatot a hetvenes évek elejéig gyártották, kilencszáz köbcentis motorral. Ehhez képest nem tűnik akkora változtatásnak, hogy most egy ezerkétszázas négyhengeres hajtja – pedig óriási a különbség.

A Kawasaki-motor ugyanis 178 lóerős, és akár 11 ezres fordulaton is hajthatja a hatszáz kilós kisautót.

Nyilván nem is maradna az úton, azért kapta ezt a nem épp lágy aerodinamikai szettet. Ez lett az eredmény:

Ez is érdekelhet:

Pont ilyennek képzeltük el egy rapper Rolls-Royce-át

Szentségtörésnek is beillő módosításoknak vetették alá a veterán Silver Shadow-t.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

„Ez a futás nemcsak a testünknek, a lelkünknek is jót tesz!” – Dupla körös futásokkal és kibővült charity programmal jön az NN Ultrabalaton

Fényűző luxusautó a rózsaarannyal díszített Bentley Batur

Verstappen egy mondattal összefoglalta, mi az egyetlen esélye a győzelemre a Kínai Nagydíjon

További cikkeink a témában