A McLaren után a Force India is bevállalta.

Konkrétan tangapapucsra hasonlít a 2018-tól kötelezővé tett halo az F1-es autókon, elsőnek a McLaren csapott le a legkézenfekvőbb margetingfogásra, ugyanis versenyautóinak glóriájára a flip-flop papucsokat gyártó Gandys hirdetése került.

A wokingiak után pedig a Force India sem hagyhatta ki ezt az óriási lehetőséget, és a bugyirózsaszínű istálló is szerződést kötött egy flip-flop gyártó márkával, aa Havaianasszal ráadásul nemcsak a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjra, hanem a teljes szezonra:

Sahara Force India on Twitter

Our crew, the VJM11 and a giant inflatable @havaianasBR flip flop. #SentencesWeNeverThoughtWeWouldSay

Marcio Utsch, a Havaianas márka anyacégének, az Alpargatasnak az ügyvezetője annyit mondott erről az egészről, hogy

„Szerettük volna az F1-be hozni a klassz bizsergést és mókázást, és a Force India lecsapott erre a lehetőségre.”

Várjuk a többi csapat bejelentését is.

Vasárnap meg már itt is van az Ausztrál Nagydíj:

Vérfürdőt várnak a szezonnyitó futamtól

Az biztos, hogy a tavalyinál csak izgalmasabb lehet az idei Ausztrál Nagydíj.

(Fotó: Getty Images)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés