Az új GT eddig is egy közútra engedett versenygép volt, és a Ford most tovább hangolta a szuperautót. A legutóbb bemutatott Carbon Series még könnyebb lett, de a használati értéke nem csökkent.
A GT már önmagában ritkaság, még akkor is, ha a kezdeti 500-ról már 1350-re növelték a gyártási darabszámot. A Fordnál nem feledkeznek meg a különféle limitált szériákról sem, például az idei évben a legendás Gulf színekben is lehet rendelni a szuperautót.
A legújabb különkiadás pedig a Carbon Series, ahol különféle könnyűsúlyú anyagok használatával csökkentették tovább a GT eddig sem túl nagy tömegét.
A súlycsökkentés része a titán kipufogórendszer,
és ebből az anyagból készültek a kerékcsavarok is. A kerekek nem könnyűfémből, hanem szénszálas anyagból vannak, a motorteret pedig a polikarbonát hátsó szélvédő fedi, amire további szellőzőnyílásokat vágtak.
Szériában szénszálas anyagból készül a GT nagy része,
és ez több helyen látható is a Carbon Series kivitelén, így a hosszában végighúzódó két csíkon, az A-oszlopon és a küszöbökön is látható a karbon minta. A külsőt ugyanakkor egy pluszban rendelhető színnel lehet egyedivé tenni. Ezüst, narancs, piros és kék közül lehet választani, ez kerül a középső csíkra, a féknyergekre és a tükörházakra.
A Fordnál úgy gondolták, a GT ne csak pályán legyen használható,
mint a korábbi Competition csomaggal, ezért a súlycsökkentés során nem hagyták ki belőle a légkondicionálót és a SYNC3 rendszert sem. A Carbon Series így nem sokkal, csak 18 kilogrammal lett könnyebb a szériamodellnél, de annál jóval nagyobb ritkaságnak számít.