Újabb elektromos autóval bővítette a kínálatát a Ford, az Explorer és a Capri után nem sokkal elkészült a népszerű Puma elektromos hajtású változata, aminek a hatótávja és a csomagtartója is érdekes, csak más hangsúllyal.

Nem csinált titkot belőle a Ford, hogy elektromos autót farag a Pumából, és miután lecsengett az új Explorer és az alapjára épülő Capri bevezető kampánya, máris itt a márka következő újdonsága, a Puma Gen-E, ami több szempontból is érdekes, hiszen a paraméterei alapján megadja mindazt, amit egy városban használt crossovertől elvárnak a vevők.

Jól ismert recept szerint alakították át a Pumát, amiről természetesen hiányoznak a kipufogóvégek, a hűtőmaszk helyére pedig színre fújt burkolat került, a Mustang Mach-E mintájára csak a kerete idézi a hagyományos maszkot, egyben áramvonalasabbá is teszi az autót.

Sportos külsejével és akár 19 colos könnyűfém kerekeivel a Pumát továbbra is lehet szeretni a dizájnjáért.
Még ennyire sem változott meg a nemrég megújult belső tér, csak a középkonzolt szabták át,

ugyanis az irányváltó kar nem az ülések között, hanem a kormányoszlopon kapott helyet, és a kézifék funkcióját is ellátja. A megemelt középkonzolra tárolórekeszek kerültek, nem maradt el a csúsztatható könyöklő és a vezeték nélküli telefontöltő sem.

Csomagtere nemhogy nem kisebb, de egyenesen nagyobb lett az elektromos Pumának.

A benzines modellben a padló alatti, mosható Megabox növelte a praktikumot, míg a Puma Gen-E-ben egy még nagyobb doboz, a Gigabox került a helyére, ezzel 476-ról 523 literesre nőtt a csomagtér. Még az autó orrában is lett egy 43 literes rekesz a kábeleknek.

Sejthetjük, hogy a nagy csomagtér mellett az ülések alá már nem fért nagy akkumulátor, és a Puma Gen-E gyenge pontja a 43,6 kilowattórás akkucsomag lehet.

A hatótávja ezzel még a 13,1 kilowattórás fogyasztás mellett is csak a 376 kilométert éri el a gyári adatok szerint,

tölteni utcai vagy otthoni fali töltőn 11 kilowattal, egyenáramú villámtöltőn 100 kilowattal lehet.

Sokat nem kell várni a töltésre, 23 perc alatt érhető el a 80 százalékos töltöttség, és a Puma Gen-E elég fürge a városi használathoz,

hiszen a 168 lóerős, 290 Nm-re képes motorjával nyolc másodperc alatt gyorsul százra, ami a korábbi Puma ST szintje. A vezetési élmény fokozása érdekében az elektromos hajtású változatot direktebb kormányzással szerelték.

Jövő év elején már a kereskedésekben lesz az új Puma Gen-E, ami a benzines testvéréhez hasonlóan a Ford romániai gyárában készül, Craiovában. Az elektromos változat kínálatát annyira egyszerűsítették, amennyire csak lehet, két felszereltségi szint és előre kiválogatott extracsomagok közül lehet választani, a képeken látható Electric Yellow szín alapáron jár.

Ez is érdekelhet:

Belül újult meg igazán a Ford Puma, amiből elektromos autó is lesz

Modern belsőt kapott a Ford legkisebb szabadidő-autója, amiből nemsokára az elektromos változatot is bemutatják.

Volkswagen-technikával nyit új korszakot az elektromos Ford Explorer

Annyira európai szabadidő-autó lett a Ford Explorer, hogy valójában egy elektromos Volkswagen.

Elektromos szabadidő-autóvá dagasztották a Ford Caprit

Legendás név tér vissza a Fordhoz, hogy aztán ezt is elkoptassák.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
32% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
68% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Miért gondolunk máshogy a férfiak szexuális örömszerző eszközeire?
Hirdetés