Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Már évek óta piacon van a Jaguar első szabadidő-autója, ezért itt volt az ideje az F-Pace ráncfelvarrásának. A frissített külső és a modernizált belső mellé konnektorról tölthető hibrid változat is érkezik.

2016-ban jelent meg a Jaguar első szabadidő-terepjárója, és az eltelt idő alatt az F-Pace mellé megérkezett a kisebb E-Pace és az elektromos I-Pace is.

Mostanra hozzászokhattunk, hogy SUV-je van a Jaguarnak, hiszen annyi idő telt el az F-Pace bemutatása óta, hogy már a félidős ráncfelvarrás ideje is elérkezett.

de ennél is érdekesebb, hogy a motorházfedél immár egészen a hűtőmaszkig ér, ami igényesebb hatást kelt. A lökhárítókat áttervezték elöl és hátul is, és karcsúbbak lettek a hátsó lámpák.

Az új kormánykerék mögé egy 12,3 colos, teljesen testre szabható műszeregység került, a középkonzolon 11,4 colos az érintőképernyő, és az automata váltó korábbi forgótárcsáját egy látványos, kézbe simuló darabra cserélték.

A P400e-ben egy 300 lóerős négyhengeres benzinmotor és egy 143 lóerős elektromotor dolgozik, a kombinált teljesítmény 404 lóerő, amivel 5,3 másodperc alatt gyorsul százra, a 17,1 kilowattórás akku 53 kilométeres elektromos hatótávot enged.

A kétliteres, négyhengeres benzines 250 lóerős, a háromliteres, hathengeres dízel 400 lóerőre képes, míg a dízelek közül a kétliterest 163 és 204 lóerővel lehet rendelni, a háromliteres motor pedig kereken 300 lóerős teljesítményű.

Ez is érdekelhet:

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.