Átalakulóban az autóipar, ilyenkor lehet jelentkezni kísérletező, irányt kereső koncepciókkal, ahogy az a Bumerángautó esetében is történt.

Mondhatni, a koncepcióautók koncepciója a PIX L7-es, amennyiben nem egy ismert gyártó, sőt még csak nem is ismeretlen gyártó van mögötte, hanem Artyem Szmirnov dizájner.

Ezért igazából azt sem tudjuk, milyen hajtásláncot álmodott a koncepcióhoz, de mert futurisztikus tervről van szó, célszerű üzemanyagcellás vagy elektromos hajtást képzelni mögé.

Viszont a lényeg úgyis a formaterv: a PIX L7 bumeráng alakú karosszériája nemcsak formabontó, de különféle helyzetekben hatékonyan használható.

A jármű sokat merít a buggy dizájnból, felső bukócsövekkel és első ködfényszórókkal – eszerint terepre is alkalmas. De rövid távon kisebb furgonként is használható, miután könnyen átalakítható – a rugalmasságot számos modul fokozza.

A dizájner az ötletét Fordig és a futószalagig vezeti vissza, mondván „az autóipar lenyűgöző hatékonyságot és gyártási számokat hozott létre az elmúlt évszázadban, de ennek negatív hordalékai is lettek, mint a magas innovációs küszöb, ami akadályozza a technológiai sokszínűséget és függetlenséget.” Úgy érzi, az autóiparban jelenleg zajló átalakulások lehetőséget adnak elmerülni az iparág múltjában és jövőjében, ebben a szellemben skiccel fel egy lehetséges irányt az ő koncepciója is.

Még több képet itt találsz a koncepcióról.

(Forrás: Behance, látványtervek: Artyem Szmirnov)

Ez is érdekelhet:

Tűzoltóautóból ötszemélyes családi fészek

Svájcban tűzoltóautóként működött ez a 4x4 Mercedes Vario, most viszont családi mobilház lett, ahol öten is jól elférnek. Sok kis ablak, természetes formák és anyagok, meg egy vagány duplaágy.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Több mint 500 lóerős családi szabadidő-autó a Kia EV9 GT

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés