A Hyundaihoz tartozó Genesis legújabb luxusautója mindent tud, amit a neves konkurensek, a G90 új generációját ráadásul még elegánsabb formába csomagolta a koreai prémiummárka.

Még csak 2015-ben vált önálló prémiummárkává a Genesis, máris szinte minden kategóriában jelen van, ahol számít. A kínálatának csúcsa a G90, egy olyan luxuslimuzin, ami az Audi A8-nak, a 7-es BMW-nek és a Mercedes S-osztálynak állít ellenfelet. A most bemutatott új generációját pedig minden eddiginél komolyabban kell venni.

A dizájnon nem fog múlni a sikere, az új Genesis G90 sokkal látványosabb lett az elődjénél.

Az osztott fényszórók és a pajzs alakú hűtőmaszk már a márka jellegzetességévé váltak, de a szélesebb és laposabb karosszériájával még jobb kiállású lett az újdonság. Az alapból 5,28 méter hosszú G90-nek lesz egy 19 centiméterrel nyújtott tengelytávú változata is.

A belső térben is nagy hangsúlyt fektettek a dizájnra,

a bőrrel és fával borított műszerfalon kívül a hátsó ülések jelentik a G90 lényegét. A két különálló fotelhez 10,2 colos érintőképernyők tartoznak, a középső konzolban pedig még egy 8 colos érintőképernyő is helyet kapott. Az ülések természetesen szellőztethetők és masszázsfunkciósak.

A műszaki tartalomról csak annyit árult el a Genesis, hogy a G90-ben egy 3,5 literes, 380 lóerős biturbó V6-os motor dolgozik,

ami akár mind a négy kereket hajthatja. A hátsókerék-kormányzással kezesebb, a légrugózással kényelmesebb a luxusautó, ami az aktív zajkioltásával a Genesis eddigi legcsendesebb modellje.

A high-tech megoldások sem hiányozhatnak a Genesis luxusautójából, az ajtók például okostelefonnal nyithatók, becsukni automatikusan gombnyomásra, vagy a fékpedálra lépve lehet, a motor pedig ujjlenyomat-leolvasóval indítható. Az új G90 bármennyire is ütőképes lett, az európai piacon nem tervezik a forgalmazását.

Ez is érdekelhet:

És ezt olvastad már?
Az autótörténelem tíz legizgalmasabb Volvója
Budapest legközpontibb terasza úgy újult meg, hogy azonnal a törzshelyed lesz!