A klasszikus Porschék modernizálásában a Singer a legismertebb márka, de a Ruf is kihozott egy olyan sportautót, amivel a feliratkozott a kívánságlistánkra. Most pedig itt a Gunther Werks, ami elkészült a saját épített 911-esével.

Stílusosan modernizált sportautóival a Singer a hetvenes éveket idézi fel, de ha neked a kilencvenes évekbeli Porschék a kedvenceid, akkor a Gunther Werks műhelyében kell szétnézned.

400 lóerős motor dolgozik ebben a modernizált klasszikus 911-esben

A Singer és a Ruf után érdemes megjegyezni a Gunther Werks nevét.

2017-ben mutatták be a prototípusát a 993-as széria felújított változatának, most pedig itt az elkészült modell, amit nem tudunk eleget csodálni.

Hatalmas hátsó szárnyával és kiszélesített sárvédőivel a Gunther Werks 400R a legendás 911 GT2-est idézi fel,

de már modern változatban, a karosszériája ugyanis teljes egészében szénszálas anyagból készült, a fényszórók pedig teljesen LED-esek. Az egyedi Porsche mégis klasszikus darabnak tűnik, amivel feliratkozhat a Singer és a Ruf átirata mellé.

A technikája sem hagy kívánnivalót, hiszen az eredeti modell 3,6 literes, 270 lóerős hathengerese helyett egy 4 literes bokszermotor került bele, ami 400 lóerőre képes,

és hogy a vezetés klasszikus élménye is megmaradjon, hatfokozatú kézi sebességváltó továbbítja az erejét a hátsó kerekekhez. A 18 colos kerekekre hátul 315/30-as Pirelli abroncsokat feszítettek.

Az alapmodell hagyományos üléseket kap retró stílusú kockás kárpittal, a Sport Touring változatba azonban szénszálas héjú kagylóülések kerültek,

és a kormánykereket is Alcantarával vonták be. A fordulatszámmérő piros számlapot kapott, és még az eredeti gyújtáskulcsot is kicserélték egy menő darabra, ha pedig versenypályára vinnéd, bukócsövet és tűzoltó készüléket is kérhetsz.

Az egyedi építésű Porsche nem lesz gyakori látvány, hiszen összesen csak 25 darab készül belőle, és olcsó sem lesz, ugyanis a 400R-ért 525 ezer dollárt kér a Gunther Werks, ami 135 millió forintnak felel meg.

Ez is érdekelhet:

Megúszta a bezúzást ez a 911 Turbo prototípus

A motorja nélkül adták el 1994-ben, most egy vagyont ér.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

Amikor a világ legnagyobb autóversenyzői a Népligetben nyomták

Hoztunk egy újabb haladó szintű kvízt az autórajongóknak

További cikkeink a témában
Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban
Hirdetés