Ha síelni indulsz, akkor előbb jutna eszedbe egy összkerékhajtású SUV-vel menni, mint egy középmotoros sportkocsival, de ez az Alpine kivételt jelent.

A Renault feltámasztotta a legendás Alpine márkát, az új A110 pedig olyan jól sikerült, hogy majdnem megnyerte az európai év autója díjat, amit a holtversenyben éppen csak egy hajszállal vitt el az orra elől a Jaguar I-Pace. A középmotoros sportkocsinak most meglepetésre elkészült a megemelt, szabadidős változata, és fantasztikusan néz ki.

Az eredeti formának nagyon jól áll, hogy hat centivel megemelték a futóművét, és nyolc centivel ki is szélesítették, a kerekekre nagyobb abroncsok kerültek, és nem maradhat el a síléctartó sem a hátuljáról. Minden más széria maradt rajta,

az 1,8 literes, 252 lóerős motorja a hátsó kerekeit hajtja az 1100 kilogrammos sportkocsinak.

Az Alpine-nal máris indulnánk a kedvenc sípályánkhoz, de erre nem lesz lehetőségünk, a SportsX ugyanis csak egyetlen példányban készült koncepció. Nem ez az első alkalom, hogy az Alpine meghódítja a havas utakat,

a neves elődjéből készült versenyautó 1973-ban megnyerte a Monte-Carlo-ralit, most ennek állítanak emléket a franciák.

Ez is érdekelhet:

Még erősebb motort kap az Alpine sportautója

Az A110, ami kis híján elnyerte az Év autója díjat.

 

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés